Praktyczne szkolenie prezentujące metody, techniki i narzędzia, które wspierają lepsze samopoczucie oraz bardziej świadome i uważne zarządzanie własną energią w celu zwiększenia swojej efektywności osobistej i zawodowej oraz wzrostu zadowolenia z życia. Program szkolenia obejmuje wybrane, użyteczne osiągnięcia wiedzy psychologicznej o budowaniu dobrostanu jako kompetencji uniwersalnej w zmieniającym się świecie.
Czytaj dalejNegocjacje biznesowe – skuteczne techniki negocjacyjne
Negocjacje prowadzimy w życiu prywatnym i zawodowym. W przestrzeni biznesowej negocjujemy przede wszystkim z podmiotami zewnętrznymi – partnerami biznesowymi, podwykonawcami, dostawcami itp., ale także prowadzimy negocjacje biznesowe wewnątrz organizacji – m.in. pomiędzy współpracownikami, między przełożonym a podwładnym. Umiejętności negocjacyjne są zatem niezwykle ważną i przydatną kompetencją, niezależne od stanowiska jakie zajmujemy oraz w jakiej branży działamy.
Techniki negocjacyjne – zasady i style – kurs pm2pm
Znajomość stylów i zasad technik negocjacyjnych pozwala prowadzić efektywniejsze negocjacje biznesowe, a także budować lepsze relacje ze stronami w nich uczestniczącymi. Podczas szkolenia z negocjacji biznesowych nie tylko poznasz najważniejsze techniki negocjacyjne, ale także zidentyfikujesz swój własny styl i nauczysz się jak wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce.
Czytaj dalejIndywidualne kompetencje członków zespołu, zwłaszcza kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla, w zakresie zarządzania czasem, zadaniami i stresem, wpływają na funkcjonowanie i efektywność działań całego zespołu. To kluczowe umiejętności, które pomagają skutecznie realizować strategiczne cele biznesowe, a jednocześnie zachować równowagę między nimi a wartościami osobistymi.
W trakcie szkolenia zarządzanie czasem uczestnicy poznają działania, które wpływają na organizację i efektywność ich pracy własnej oraz podwładnych i współpracowników. Wypracują nowe metody działania w tym zakresie, a także zidentyfikują trudności we właściwym wykorzystaniu czasu pracy i opracują własne zasady zarządzania czasem w oparciu o współczesną metodę czasowego planowania zadań.
Czytaj dalejKompetencje miękkie są niezbędne by zrealizować skutecznie projekt w organizacji. Bez stworzenia zespołu projektowego, który rozumie stawiane przed nim cele oraz potrafi dobrze się komunikować, project manager nie osiągnie założonych rezultatów w wyznaczonym czasie i budżecie. Musi on również rozumieć mechanizmy związane z powstawaniem i zapobieganiem konfliktom w zespole, by zminimalizować ryzyka związane z ich wystąpieniem.
W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się rozumieć mechanizmy tworzenia i funkcjonowania zespołu, zarówno z perspektywy grupy jak i jednostki. Poszerzą wiedzę w zakresie komunikacji w zespole – różnych stylów, zasad, ale także planowania i najbardziej powszechnych błędów. Nauczą się również jak wyznaczać cele osobiste oraz grupowe by skutecznie motywować siebie i zespół do pracy.
Czytaj dalejUdział w szkoleniu pozwoli uczestnikom zdobyć wiedzę, dzięki której będą zarządzać ryzykiem w projektach, zapobiegną negatywnym skutkom jego wystąpienia oraz nauczą się wykorzystywać pojawiające się szanse.
Realizacja każdego projektu wiąże się zarówno z szansami, jak i koniecznością zmierzenia się z ryzykiem. Skuteczny Project Manager musi posiadać wysokie kompetencje w obszarze zarządzania, tak aby parametry sukcesu projektu: czas, zakres, jakość i budżet nie były zagrożone. Umiejętne i skuteczne wykorzystywanie pojawiających się szans przy równoczesnej minimalizacji ryzyka należy więc do kluczowych zadań Project Managera. Jednak liderzy zespołów i członkowie zespołów projektowych również powinni znać podstawy zarządzania ryzykiem w projekcie.
Warsztatowa formuła szkolenia pozwoli uczestnikom na zapoznanie się z metodyką zarządzania ryzykiem zgodnie z wytycznymi ICB® v.4.0, PMBOK® Guide 6th editon, ISO 21500:2012; ISO31000:2015. Uczestnicy poznają również praktyczne wzorce dokumentacji wykorzystywanej w zarządzaniu ryzykiem w projektach.
Czytaj dalej