Jak zarządzać w czasach kryzysu, nieprzewidywalności i wzmacniać odporność psychiczną

We współczesnych środowiskach zawodowych, gdzie stres i nieprzewidywalność są nieodłącznymi elementami życia, skuteczne przywództwo i odporność psychiczna odgrywają kluczową rolę w prowadzeniu zespołu podczas kryzysów. Liderzy muszą posiadać niezbędne umiejętności miękkie z zakresu zarządzania w czasach kryzysu, skutecznej komunikacji oraz radzenia sobie ze stresem. Ich działania i decyzje mają wpływ na morale zespołu, efektywność, a także osiągane rezultaty.

Szkolenie z zarządzania w czasach kryzysu i budowania odporności psychicznej dostarcza uczestnikom wiedzy na temat skutecznej komunikacji, technik antystresowych oraz metod doskonalących przywództwo w trudnych warunkach. Każda z osób otrzymuje praktyczne wskazówki i narzędzia, które pomagają w budowaniu odporności psychicznej i poczuciu bezpieczeństwa wśród członków zespołu.

Czytaj dalej

MS Excel w zastosowaniach inżynieryjnych

Szkolenie MS Excel w zastosowaniach inżynieryjnych, czyli rozszerzona analiza danych z wykorzystaniem MS Excel oraz dodatków POWER to zajęcia podczas których każdy uczestnik będzie mógł poznać szereg zaawansowanych opcji programu. Szkolenie pozwoli na wzrost automatyzacji pracy z wykorzystaniem dodatków POWER w tym POWER QUERY.

Praca oparta na analizie danych wymaga odpowiedniego uporządkowania oraz ustrukturyzowania obszaru w celu lepszego zrozumienia statystyk. Szkolenie z MS Excel na poziomie specjalistycznym umożliwia zdobycie niezbędnych umiejętności w zakresie wykorzystywania arkusza kalkulacyjnego w codziennej pracy zawodowej ze sporą ilością danych w różnej postaci. Zajęcia są skierowane do osób, które posiadają wiedzę na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym ze stosowania MS Excel, a także potrafią sprawnie poruszać się w obszarze arkusza.

Uczestnicy w trakcie kursu pogłębią wiedzę z zakresu stosowania formuł, zasad oraz formatowania danych. Ponadto zostaną wprowadzeni do analizy statystycznej, która umożliwi im wykorzystanie zdobytych technik kalkulacyjnych w późniejszym etapie pracy. Dodatkowo poznają zaawansowane metody pobierania, przetwarzania, a także wizualizacji danych. 

Formuła warsztatów z MS Excel jest oparta o praktyczne wykorzystanie programu kalkulacyjnego w codziennym środowisku zawodowym.

Czytaj dalej

Negocjacje zakupowe

Negocjacje zakupowe wymagają od nas umiejętności analizy, kreatywnego myślenia oraz asertywności. Ich rola jest niezwykle ważna w życiu zawodowym i osobistym. Na co dzień możemy doświadczyć sytuacji, które prowadzą do procesów negocjacyjnych, na przykład w firmie podczas kontaktu z klientem, a także w sklepie czy pobliskim targu. Sztuką negocjacji jest dążenie do osiągnięcia zadowalających oraz korzystnych rezultatów.

Szkolenie z negocjacji zakupowych umożliwia uczestnikom zwiększenie swojej skuteczności negocjacyjnej, którą będą mogli stosować w pracy oraz w życiu codziennym. Poznają zasady negocjacji kupieckich, a także zdobędą umiejętności umożliwiające wyjście z niekorzystnych sytuacji i warunków. Ponadto nauczą się budować relacje bez konieczności zmniejszania pozycji w procesie negocjacji.

Zajęcia prowadzone są przy zastosowaniu różnych metod dydaktycznych, które urozmaicą proces nauki i poszerzania kompetencji. Uczestnicy będą brali udział w pracach indywidualnych i zespołowych, symulacjach scenek sytuacyjnych oraz ćwiczeniach z kamerą.

Czytaj dalej

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Szkolenie z profesjonalnej obsługi trudnego klienta jest ukierunkowane na zdobycie umiejętności interpersonalnych, takich jak: rozpoznawanie potrzeb drugiej strony, budowanie pozytywnych relacji, przeciwdziałanie manipulacji, a także sztuka asertywności w przypadku konfliktu.

Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady profesjonalnej obsługi klienta, która skupia się na odkrywaniu i zaspokajaniu potrzeb obu stron, a także określa pozycję firmy na rynku i jakości obsługi. W dalszej części szkolenie pozwala uczestnikom na zapoznanie się z zestawem umiejętności niezbędnych dla profesjonalnego handlowca, które wpływają na budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem. Zdobędą również wiedzę ze stylów zachowań klientów oraz poznają adekwatne sposoby postępowania. Ponadto nauczą się języka korzyści w trakcie procesu sprzedażowego i poznają techniki zwalczające stres w sytuacjach konfliktowych.

Dzięki praktycznym wskazówkom trenera, uczestnicy zwiększą poziom asertywności, która wpływa na pewności siebie w kontakcie z klientem. Wybrane kompetencje są przydatne we wstępnych rozmowach intencjonalnych, procesie sprzedażowym, a także na etapie finalizacji oraz w okresie po zakupowym.

Czytaj dalej

Techniki sprzedaży

Szkolenie koncentruje się na rozwoju umiejętności skutecznej sprzedaży w różnorodnym środowisku, co umożliwia handlowcom doskonalenie zdolności adaptacji do zmiennych sylwetek klientów, potrzeb oraz oczekiwań. Ponadto podkreśla specyfikę pracy sprzedawcy i ma przełożenie na codzienne sytuacje w środowisku zawodowym.

Po warsztatach z technik sprzedaży uczestnicy będą mogli w pełni korzystać z uzyskanej wiedzy oraz umiejętności takich jak.

  • Profesjonalne przeprowadzenie rozmowy sprzedażowej.
  • Prawidłowa prezentacja produktów i usług.
  • Odpowiednia reakcja na ewentualne obiekcje klienta.
  • Skuteczne przezwyciężanie zastrzeżeń.
  • Zastosowanie języka korzyści w dialogu.
  • Satysfakcjonujące zamknięcie procesu sprzedaży.

Zajęcia mają charakter praktyczny z wykorzystaniem zdobytej teorii. Nie zabraknie na nich inspirującego wykładu poprzedzonego dyskusją, pracy indywidualnej i w wyznaczonych zespołach, a także scenek odzwierciedlających rzeczywiste sytuacje sprzedaży face to face oraz przez telefon.

Czytaj dalej

Warsztat skutecznego kierowania

Zrozumienie własnych słabych i mocnych stron, a także zasobów kierowniczych jest niezwykle ważne w zarządzaniu zespołem. Umożliwia to lepsze poznanie zachodzących procesów, zrozumienie sylwetek i motywacji pracowników, a przy tym pozwala na zachowanie pełnego profesjonalizmu, jako przyszły lub obecny manager.

W trakcie szkolenia ze skutecznego kierowania uczestnicy dowiedzą się, jaką rolę pełni kierownik i jakie są jego zadania, a także co może wpływać na szereg niepowodzeń w kierowaniu zespołem. Ponadto pogłębią kompetencje z zakresu efektywnych cech kierownika, takich jak przywództwo, odpowiedzialność i delegowanie zadań, skuteczność i konsekwentność oraz wiarygodność.

Zajęcia ze skutecznego kierowania usystematyzują również wiedzę ze stylów zarządzania, psychologicznych narzędzi ułatwiających wyznaczanie celów oraz zwiększenie zaangażowania w zespole, głównych motywacji pracowniczych, a na koniec odbędzie się trening pozwalający wzmocnić asertywność wobec negocjacji czy udzielania konstruktywnej krytyki.

Wskazane kompetencje są niezbędne dla roli kierownika i managera, którzy na co dzień kierują zespołem pracowników. Szkolenie ma charakter praktyczny, umożliwiający wdrożenie wiedzy w codzienne sytuacje zawodowe.

Czytaj dalej