szkolenia

Techniki sprzedaży

Szkolenie koncentruje się na rozwoju umiejętności skutecznej sprzedaży w różnorodnym środowisku, co umożliwia handlowcom doskonalenie zdolności adaptacji do zmiennych sylwetek klientów, potrzeb oraz oczekiwań. Ponadto podkreśla specyfikę pracy sprzedawcy i ma przełożenie na codzienne sytuacje w środowisku zawodowym.

Po warsztatach z technik sprzedaży uczestnicy będą mogli w pełni korzystać z uzyskanej wiedzy oraz umiejętności takich jak.

  • Profesjonalne przeprowadzenie rozmowy sprzedażowej.
  • Prawidłowa prezentacja produktów i usług.
  • Odpowiednia reakcja na ewentualne obiekcje klienta.
  • Skuteczne przezwyciężanie zastrzeżeń.
  • Zastosowanie języka korzyści w dialogu.
  • Satysfakcjonujące zamknięcie procesu sprzedaży.

Zajęcia mają charakter praktyczny z wykorzystaniem zdobytej teorii. Nie zabraknie na nich inspirującego wykładu poprzedzonego dyskusją, pracy indywidualnej i w wyznaczonych zespołach, a także scenek odzwierciedlających rzeczywiste sytuacje sprzedaży face to face oraz przez telefon.

Sprawdź terminy

WARUNKI ORGANIZACYJNE

Czas trwania projektu:

2 dni

Ilość godzin szkoleniowych:

16 godzin

Język:

polski

Materiały:

skryp szkoleniowy

Liczebność grupy:

do 15 osób

Otrzymaj program

CELE SZKOLENIA

Poznanie

Poznanie

technik sprzedaży budujących wiarygodność w oczach klientów z wykorzystaniem trafnych pytań oraz niewerbalnych sygnałów.
Zrozumienie

Zrozumienie

sztuki zbierania informacji poprzez aktywne słuchanie i metodę eliminacji niedomówień.
Zastosowanie

Zastosowanie

języka korzyści na podstawie modelu cecha – zaleta – korzyść – dowód, a także umiejętne domknięcie procesu sprzedaży.

KORZYŚCI PO SZKOLENIU

Potrafisz

Potrafisz

zdobyć zaufanie drugiej strony poprzez identyfikację potrzeb i oczekiwań względem produktu.
Umiesz

Umiesz

prawidłowo reagować na obiekcje i zastrzeżenia klienta, rozwiewając wszelkie wątpliwości.
Stosujesz

Stosujesz

technikę skutecznego prowadzenia rozmowy aż do momentu finalizacji procesu sprzedaży.

Punkty PDU: 16 | Punkty JAP: 16

Grupa docelowa

  • Sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta.
  • Kierownicy i managerowie zespołów sprzedażowych.
  • Przedsiębiorcy i właściciele firm.
  • Osoby, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności ze skutecznego identyfikowania potrzeb w celu domknięcia procesów sprzedażowych.

Program szkolenia

Moduł 1

Techniki budowania wiarygodności i zaufania przez sprzedawcę – Sposoby rozpoczynania rozmowy z elementem dobrego pierwszego wrażenia, umiejętne zadawanie pytań, rozpoznanie typów zachowań klientów oraz zachowania niewerbalne zwiększające wiarygodność.

Moduł 2

Etapy procesu sprzedaży – Przygotowanie do rozmowy sprzedażowej, rozpoznanie potrzeb drugiej strony, prawidłowa prezentacja oferty i reakcja na obiekcje klienta, prowadzące do finalizacji uzgodnień.

Moduł 3

Skuteczna sprzedaż – techniki, czyli badanie i rozpoznawanie potrzeb klienta – Umiejętne zbieranie informacji poprzez pytania, określenie celów i korzyści, rodzaje pytań w procesie sprzedażowym, stosowanie parafrazy w celu eliminacji niedomówień, przeformułowania i pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Moduł 4

Prezentacja oferty językiem korzyści – Schemat prezentacji produktów lub usług, wykorzystanie języka korzyści, aby przyciągnąć uwagę, a także wykorzystanie modelu Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód.

Moduł 5

Przezwyciężenie zastrzeżeń – Najczęstsze typy zastrzeżeń i ich rola, metody wydobycia rzeczywistych obiekcji, prawidłowa reakcja na zastrzeżenia u klienta i wykorzystanie technik przezwyciężania.

Moduł 6

Rozwój umiejętności finalizowania sprzedaży – Próbne zamknięcie sprzedaży, ustalenie dobrego momentu na proces finalizacji, wyrażenia i sformułowania ułatwiające inicjację procesu.

Moduł 7

Symulacje handlowe – Rozwiązywanie sytuacji zgłoszonych przez uczestników szkolenia.
Otrzymaj program

Terminy

Techniki sprzedaży

  • Ustalane indywidualnie
  • 16h
  • Trenerzy pm2pm
  • PDU: 16 | JAP: 16
  • Szkolenie bez certyfikacji
Cena ustalana indywidualnie Umów szkolenie Zamów szkolenie
zamknięte