Sprzedaż, negocjacje i obsługa klienta

We współczesnym biznesie, umiejętności sprzedażowe są kluczowe podczas budowania wizerunku profesjonalnej i skutecznej w działaniach marki. Sukcesem każdej firmy handlowej, a także usługowej jest współpraca z osobami posiadającymi umiejętności z zakresu efektywnej sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta oraz precyzyjnych technik negocjacyjnych. Wynika to z ważności tych obszarów i objętych nimi kompetencji, które są w stanie przynieść realny wzrost przedsiębiorstwa, a także umożliwiają zbudowanie zaangażowanej i lojalnej grupy konsumentów.

Wyszkoleni w technikach sprzedaży i negocjacji pracownicy potrafią lepiej rozpoznać potrzeby klientów, przedstawić im odpowiednie rozwiązania i przekonać ich do zakupu. Natomiast szkolenia z obsługi klienta pozwalają pracownikom nauczyć się, jak skutecznie komunikować się z klientami, rozwiązywać problemy i konflikty oraz utrzymywać pozytywne relacje z klientami. To z kolei prowadzi do większej lojalności klientów, a także pozytywnych opinii na temat firmy.

Warto wiedzieć, że wybrane kompetencje sprzedażowe czy negocjacyjne są przydatne nie tylko w środowisku zawodowym, ale również prywatnym. Na co dzień każdy człowiek, stoi przed wyzwaniem związanym z prawidłową prezentacją swojej osoby, podejmowaniem kluczowych decyzji podczas zakupów lub rozwiązywaniem konfliktów z najbliższymi ludźmi. Bycie negocjatorem jest przydatne z uwagi na to, iż umożliwia znalezienie dogodnego rozwiązania dla obu stron.

Kompetencje sprzedażowe i  z zakresu obsługi, są zatem niezwykle cenionymi atrybutami na rynku zawodowym, a przy tym pozwalają na rozwinięcie miękkich i twardych umiejętności wśród handlowców, team leaderów, a także przedsiębiorców mających bezpośredni kontakt z klientem B2B oraz B2C.

Bogata oferta szkoleniowa umożliwia zdobycie wiedzy z zakresu:

  • Rozpoznania oraz zrozumienia potrzeb klienta.
  • Budowania długotrwałej relacji z konsumentem.
  • Prowadzenia dialogu na podstawie umiejętnego słuchania oraz wyłapywania informacji.
  • Adaptacji do zmiennych warunków w trakcie transakcji.
  • Radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach.
  • Trafnego zastosowania technik negocjacyjnych.

W pm2pm oferujemy kursy o wysokim standardzie przekazywanych informacji, a także umożliwiające pełne przygotowanie do pracy z klientem pod okiem profesjonalistów.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową.

Sprawdź terminy

ROZWÓJ KOMPETENCJI Z AKADEMIĄ ROZWOJU PM2PM

Szkolenia otwarte

Prowadzimy szkolenia otwarte w kilku polskich miastach. Zapewniamy dużo praktycznej wiedzy, przyjazną i motywującą do rozwoju atmosferę oraz intensywną naukę. Zachęcamy do stawiania pytań i dzielenia się doświadczeniem.

Z nami dowiesz się jak sprawnie wykorzystywać metody i narzędzia zarządzania w pracy oraz przygotujesz się do certyfikacji.

Sprawdź termin

Szkolenia zamknięte

Przygotowujemy pojedyncze szkolenia, bloki szkoleń i całe programy dla firm, samorządów, organizacji i instytucji publicznych. Dopasowujemy szkolenia do poziomu wiedzy i oczekiwań grupy.

Podpowiadamy rozwiązania i metody dla Twojego biznesu.  Dbamy by łączyć intensywną pracę z integracją zespołu. Wspólnie ustalamy dogodny termin i miejsce.

Skontaktuj się

Terminy

napisz
do nas
Zgadzam się z polityką prywatności
Newsletter
bądź na bieżąco.
Zgadzam się z polityką prywatności