szkolenia

Inteligencja emocjonalna, czyli wciąż o krok przed ChatGPT

Różne sytuacje zawodowe i prywatne stawiają przed ludźmi coraz większe wyzwania, które mają kluczowy wpływ na emocje. Umiejętność radzenia sobie z nimi jest obecnie jedną z najbardziej pożądanych kompetencji miękkich na rynku pracy. Przedsiębiorcy, liderzy, kierownicy zespołów oraz pracownicy powinni umieć zidentyfikować własne uczucia i emocje, które mają przełożenie na komunikację w przedsiębiorstwie.

Szkolenie z inteligencji emocjonalnej umożliwia uczestnikom zdobycie kluczowej wiedzy na temat stylu komunikacji, przeżywania emocji oraz budowania skutecznych strategii komunikacyjnych w sytuacjach wysoko emocjonalnych. W trakcie warsztatów przeprowadzona zostanie identyfikacja emocjonalna. Uczestnicy poznają źródło poszczególnych uczuć oraz pogłębią wiedzę na temat adekwatnych zachowań w reakcji na nie.

Sprawdź terminy

WARUNKI ORGANIZACYJNE

Czas trwania projektu:

2 dni

Ilość godzin szkoleniowych:

16 godzin

Język:

polski

Materiały:

drukowany pakiet materiałów szkoleniowych

Liczebność grupy:

16 osób

Otrzymaj program

CELE SZKOLENIA

Zdobycie

Zdobycie

wiedzy na temat inteligencji emocjonalnej i skutecznego wykorzystywania emocji w budowaniu relacji zarówno w środowisku zawodowym, jak i prywatnym.
Poznanie

Poznanie

sprawdzonych metod i strategii radzenia sobie z emocjami w losowych sytuacjach życiowych.
Podniesienie

Podniesienie

kompetencji z efektywnej komunikacji w zespole projektowym oraz życiu prywatnym.

KORZYŚCI PO SZKOLENIU

Stosujesz

Stosujesz

różnorodne techniki komunikacje w losowych kontekstach społecznych i zawodowych.
Umiesz

Umiesz

modyfikować styl komunikacyjny i przekaz w sytuacjach wysokoemocjonalnych.
Wiesz

Wiesz

jak budować swoją odporność psychiczną, aby radzić sobie z różnymi wyzwaniami w życiu zawodowym i prywatnym.

Punkty PDU: 16 | Punkty JAP: 16

Grupa docelowa

  • Właściciele małych, średnich i dużych firm.
  • Kadra menadżerska w przedsiębiorstwach, urzędach, organizacjach i instytucjach.
  • Kierownicy projektów oraz członkowie zespołów projektowych.
  • Osoby, które chcą identyfikować własne emocje, które mają przełożenie na życie zawodowe i osobiste.
  • Osoby, które chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej i skutecznej komunikacji w zespole.

Program szkolenia

Moduł 1

Taksonomia emocji – czego doświadczam i co przeżywam.

Moduł 2

Różnorodne reakcje ludzi i ich wpływ na doświadczenia emocjonalne.

Moduł 3

Emocje – skąd się biorą i co z nami robią oraz dlaczego jest tak a nie inaczej.

Moduł 4

Dynamika odczuwania.

Moduł 5

Czy w emocjach są reguły?

Moduł 6

Spektrum empatii.

Moduł 7

Strategie wentylowania emocjonalnego.

Moduł 8

Porozumiewanie emocjonalne.

Moduł 9

Sytuacje trudne i ich wpływ na aspekty związane z: zachowaniem, elementami poznawczymi, afektem.

Moduł 10

Emocje i tematy tabu.

Moduł 11

Odporność psychiczna – wymiary i ja.

Moduł 12

Storytelling, czyli jak mówić o swoich emocjach.
Otrzymaj program

Terminy

2024-06-05 - 2024-06-07

KAMPUS ROZWOJU: Inteligencja emocjonalna, czyli wciąż o krok przed ChatGPT

  • Cedzyna
  • 16h
  • Michał Faron
  • PDU: 16 | JAP: 16
  • W ramach Kampusu Rozwoju Zespołowego i Osobistego
2024-06-05 - 2024-06-07

Inteligencja emocjonalna, czyli wciąż o krok przed ChatGPT

  • Ustalane indywidualnie
  • 16h
  • Michał Faron
  • PDU: 16 | JAP: 16
  • Szkolenie bez certyfikacji
Cena ustalana indywidualnie Zapisz się Zamów szkolenie
zamknięte