szkolenia

Inteligencja emocjonalna i skuteczna komunikacja w życiu osobistym i zawodowym

Szkolenie jest ukierunkowane na rozwój inteligencji emocjonalnej, która umożliwia lepsze komunikowanie się i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w życiu zawodowym i prywatnym. Zajęcia obejmują elementy treningu komunikacji – asertywność, informacja zwrotna, aktywne słuchanie, zarządzanie konfliktami. Wzrost umiejętności komunikacyjnych poszczególnych osób w zespole, zwiększa ogólną efektywność pracy w organizacji, dzięki lepszemu przepływowi informacji i mniejszej ilości konfliktów.

Program szkolenia z zakresu budowania inteligencji emocjonalnej jest dostosowywany przez trenera w trakcie zajęć do potrzeb danej grupy. Różnego rodzaju ćwiczenia i doświadczenia pozwalają uczestnikom od razu zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności.

Sprawdź terminy

WARUNKI ORGANIZACYJNE

Czas trwania projektu:

2 dni

Ilość godzin szkoleniowych:

16 godzin

Język:

polski

Materiały:

drukowany pakiet materiałów szkoleniowych

Liczebność grupy:

12 osób

Otrzymaj program

CELE SZKOLENIA

Zdobycie

Zdobycie

wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji
Poznanie

Poznanie

zasad aktywnego słuchania i formułowania skutecznej informacji zwrotnej
Doskonalenie

Doskonalenie

umiejętności zapobiegania konfliktom oraz zwiększenie skuteczności w ich rozwiązywaniu

KORZYŚCI PO SZKOLENIU

Umiesz

Umiesz

skutecznie zarządzać swoimi emocjami i myślami oraz asertywnie wyrażać swoje potrzeby
Wiesz

Wiesz

jak rozwijać swoją odporność psychiczną wg modelu 4C (Control, Commitment, Challenge, Confidence)
Potrafisz

Potrafisz

budować relacje oparte na wzajemnym szacunku i zrozumieniu

Punkty PDU: 16 | Punkty JAP: 16

Grupa docelowa

  • Kadra kierownicza przedsiębiorstw, urzędów i organizacji
  • Kadra menedżerska wyższego i średniego szczebla
  • Kierownicy i koordynatorzy projektów
  • Team leaderzy
  • Członkowie zespołów projektowych
  • Osoby, które chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie komunikacji i budowania relacji

Program szkolenia

Moduł 1

Rozpoznawanie i wyrażanie emocji

Moduł 2

Branie odpowiedzialności za własne stany emocjonalne

Moduł 3

Elementy neurobiologii (trójpodział mózgu, teoria poliwagalna i nerw błędny)

Moduł 4

Czym jest inteligencja emocjonalna?

Moduł 5

Komunikacja oparta na empatii

Moduł 6

Aktywne słuchanie (parafrazowanie, klaryfikacja)

Moduł 7

Świadomość własnych potrzeb

Moduł 8

Jak zadbać o własne granice

Moduł 9

Asertywność – mity i fakty, jak zadbać o swoje potrzeby nie raniąc innych

Moduł 10

Odporność i wrażliwość psychiczna a komunikacja

Moduł 11

Świadomość własnego stylu komunikacji

Moduł 12

Język odpowiedzialności w komunikacji (ja ty, my, to, itp.)

Moduł 13

Jak formułować komunikaty „od siebie”

Moduł 14

Uważność i autentyczność w komunikacji

Moduł 15

Blokady komunikacyjne

Moduł 16

Czym są przekonania i jak wpływają na nasze emocje

Moduł 17

Emocje w ciele

Moduł 18

Autoempatia
Otrzymaj program

Terminy

Inteligencja emocjonalna i skuteczna komunikacja w życiu osobistym i zawodowym

  • Ustalane indywidualnie
  • 16h
  • Joanna Jeżak
  • PDU: 16 | JAP: 16
  • Szkolenie bez certyfikacji
Cena ustalana indywidualnie Umów szkolenie Zamów szkolenie
zamknięte