Moduł 1
Techniki budowania wiarygodności i zaufania przez sprzedawcę – Sposoby rozpoczynania rozmowy z elementem dobrego pierwszego wrażenia, umiejętne zadawanie pytań, rozpoznanie typów zachowań klientów oraz zachowania niewerbalne zwiększające wiarygodność.
Moduł 2
Etapy procesu sprzedaży – Przygotowanie do rozmowy sprzedażowej, rozpoznanie potrzeb drugiej strony, prawidłowa prezentacja oferty i reakcja na obiekcje klienta, prowadzące do finalizacji uzgodnień.
Moduł 3
Skuteczna sprzedaż – techniki, czyli badanie i rozpoznawanie potrzeb klienta – Umiejętne zbieranie informacji poprzez pytania, określenie celów i korzyści, rodzaje pytań w procesie sprzedażowym, stosowanie parafrazy w celu eliminacji niedomówień, przeformułowania i pomoc w rozwiązywaniu problemów.
Moduł 4
Prezentacja oferty językiem korzyści – Schemat prezentacji produktów lub usług, wykorzystanie języka korzyści, aby przyciągnąć uwagę, a także wykorzystanie modelu Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód.
Moduł 5
Przezwyciężenie zastrzeżeń – Najczęstsze typy zastrzeżeń i ich rola, metody wydobycia rzeczywistych obiekcji, prawidłowa reakcja na zastrzeżenia u klienta i wykorzystanie technik przezwyciężania.
Moduł 6
Rozwój umiejętności finalizowania sprzedaży – Próbne zamknięcie sprzedaży, ustalenie dobrego momentu na proces finalizacji, wyrażenia i sformułowania ułatwiające inicjację procesu.
Moduł 7
Symulacje handlowe – Rozwiązywanie sytuacji zgłoszonych przez uczestników szkolenia.