Moduł 1
System INTERAKCJI z informacjami, czyli jak zaoszczędzić +26% czasu traconego na wyszukiwanie i filtrowanie informacji: Ile czasu tracimy na powtarzalne czynności? 3P produktywnej firmy. Potencjalne oszczędności wdrożenia metodyki szkolenia – przykłady. Rzeczywistość 2024 – AI, no-code, metawersum, on-demand economy, digitalizacja i inne trendy. Czym jest cyfrowy mózg i dlaczego uwalnia potencjał kreatywny ludzi? Metody budowy cyfrowego mózgu i rekomendowane narzędzia. Prawa UX a cyfrowy mózg i produktywność. Cyfrowy mózg a marketing, HR i zarządzanie projektami.
Moduł 2
Nauka sposobu KOMUNIKACJI z narzędziami AI, czyli jak zoptymalizować liczne czynności nawet o 86%: Czym jest a czym nie (generatywna) sztuczna inteligencja? Jak komunikować się z AI, czyli prompt design. Uniwersalna struktura komendy w narzędziach AI. Struktury kontekstowe (symulacje, rozwiązywanie problemów, generowanie pomysłów, znajdywanie błędów). Inne struktury (framework’i) tworzenia komend. Formatowanie komend (język, logika, precyzja, semantyka, retoryka, erystyka, markdown). Słowa kluczowe w komunikacji z AI. Techniki zwiększania jakości generowanych treści (naukowo udowodnione). Duże modele językowe i ich różnice (GPT, Claude, Gemini, LLaMa). Jak tworzyć treści nieodróżnialne od ludzkich? Prompt design w tworzeniu obrazów (text-to-image) na przykładzie Midjourney (struktura komendy, inspiracje, tworzenie ultra realistycznych obrazów, tworzenie materiałów marketingowych). Inne narzędzia AI: Perplexity, chatDOC, ElevenLabs, Descript, HeyGen, OpusClip, Relume i inne. Narzędzia no-code: make, Webflow, Framer, Figma i inne. Microsoft 365 Copilot.
Moduł 3
Wdrożenie modelu TRANSFORMACJI przy wykorzystaniu AI, no-code i trzech poziomów produktywności: Mikro-nawyki. Mikro-narzędzia. Mikro-automatyzacje. Neurobiologia produktywności. Scenariusze rozwoju i mapa transformacji cyfrowej zespołu.