Ostatnio przeglądany termin:

Inteligencja emocjonalna i skuteczna komunikacja w życiu osobistym i zawodowym

Ustalany indywidualnie
Efektywność osobista Bez certyfikacji Dla członka zespołu Dla Dyrektora Portfela Dla Program Managera Dla Project Managera Dla Zarządu Polski General
Umów szkolenie
Szczegóły szkolenia
Cena ustalana indywidualnie

szkolenia

Inteligencja emocjonalna i skuteczna komunikacja w życiu osobistym i zawodowym

Szkolenie jest ukierunkowane na rozwój inteligencji emocjonalnej, która umożliwia lepsze komunikowanie się i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w życiu zawodowym i prywatnym. Zajęcia obejmują elementy treningu komunikacji – asertywność, informacja zwrotna, aktywne słuchanie, zarządzanie konfliktami. Wzrost umiejętności komunikacyjnych poszczególnych osób w zespole, zwiększa ogólną efektywność pracy w organizacji, dzięki lepszemu przepływowi informacji i mniejszej ilości konfliktów.

Program szkolenia z zakresu budowania inteligencji emocjonalnej jest dostosowywany przez trenera w trakcie zajęć do potrzeb danej grupy. Różnego rodzaju ćwiczenia i doświadczenia pozwalają uczestnikom od razu zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności.

Sprawdź terminy

WARUNKI ORGANIZACYJNE

Czas trwania projektu:

2 dni

Ilość godzin szkoleniowych:

16 godzin

Język:

polski

Materiały:

drukowany pakiet materiałów szkoleniowych

Liczebność grupy:

12 osób

Otrzymaj program

CELE SZKOLENIA

Zdobycie

Zdobycie

wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji
Poznanie

Poznanie

zasad aktywnego słuchania i formułowania skutecznej informacji zwrotnej
Doskonalenie

Doskonalenie

umiejętności zapobiegania konfliktom oraz zwiększenie skuteczności w ich rozwiązywaniu

KORZYŚCI PO SZKOLENIU

Umiesz

Umiesz

skutecznie zarządzać swoimi emocjami i myślami oraz asertywnie wyrażać swoje potrzeby
Wiesz

Wiesz

jak rozwijać swoją odporność psychiczną wg modelu 4C (Control, Commitment, Challenge, Confidence)
Potrafisz

Potrafisz

budować relacje oparte na wzajemnym szacunku i zrozumieniu

Punkty PDU: 16 | Punkty JAP: 16

Grupa docelowa

  • Kadra kierownicza przedsiębiorstw, urzędów i organizacji
  • Kadra menedżerska wyższego i średniego szczebla
  • Kierownicy i koordynatorzy projektów
  • Team leaderzy
  • Członkowie zespołów projektowych
  • Osoby, które chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie komunikacji i budowania relacji

Program szkolenia

Moduł 1

Rozpoznawanie i wyrażanie emocji

Moduł 2

Branie odpowiedzialności za własne stany emocjonalne

Moduł 3

Elementy neurobiologii (trójpodział mózgu, teoria poliwagalna i nerw błędny)

Moduł 4

Czym jest inteligencja emocjonalna?

Moduł 5

Komunikacja oparta na empatii

Moduł 6

Aktywne słuchanie (parafrazowanie, klaryfikacja)

Moduł 7

Świadomość własnych potrzeb

Moduł 8

Jak zadbać o własne granice

Moduł 9

Asertywność – mity i fakty, jak zadbać o swoje potrzeby nie raniąc innych

Moduł 10

Odporność i wrażliwość psychiczna a komunikacja

Moduł 11

Świadomość własnego stylu komunikacji

Moduł 12

Język odpowiedzialności w komunikacji (ja ty, my, to, itp.)

Moduł 13

Jak formułować komunikaty „od siebie”

Moduł 14

Uważność i autentyczność w komunikacji

Moduł 15

Blokady komunikacyjne

Moduł 16

Czym są przekonania i jak wpływają na nasze emocje

Moduł 17

Emocje w ciele

Moduł 18

Autoempatia
Otrzymaj program

Terminy

Inteligencja emocjonalna i skuteczna komunikacja w życiu osobistym i zawodowym

  • Ustalane indywidualnie
  • 16h
  • Joanna Jeżak
  • PDU: 16 | JAP: 16
  • Szkolenie bez certyfikacji
Cena ustalana indywidualnie Umów szkolenie Zamów szkolenie
zamknięte