Ostatnio przeglądany termin:

Negocjacje biznesowe

Ustalany indywidualnie
Kompetencje menedżerskie Efektywność osobista Sprzedaż, negocjacje i obsługa klienta Bez certyfikacji Dla członka zespołu Dla Dyrektora Portfela Dla Program Managera Dla Project Managera Dla Zarządu Polski General
Umów szkolenie
Szczegóły szkolenia
Cena ustalana indywidualnie

szkolenia

Negocjacje biznesowe

Negocjacje biznesowe – skuteczne techniki negocjacyjne

Negocjacje prowadzimy w życiu prywatnym i zawodowym. W przestrzeni biznesowej negocjujemy przede wszystkim z podmiotami zewnętrznymi – partnerami biznesowymi, podwykonawcami, dostawcami itp., ale także prowadzimy  negocjacje biznesowe wewnątrz organizacji – m.in. pomiędzy współpracownikami, między przełożonym a podwładnym. Umiejętności negocjacyjne są zatem niezwykle ważną i przydatną kompetencją, niezależne od stanowiska jakie zajmujemy oraz w jakiej branży działamy.

Techniki negocjacyjne – zasady i style – kurs pm2pm 

Znajomość stylów i zasad technik negocjacyjnych pozwala prowadzić efektywniejsze negocjacje biznesowe, a także budować lepsze relacje ze stronami w nich uczestniczącymi. Podczas szkolenianegocjacji biznesowych nie tylko poznasz najważniejsze techniki negocjacyjne, ale także zidentyfikujesz swój własny styl i nauczysz się jak wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce.

Sprawdź terminy

WARUNKI ORGANIZACYJNE

Czas trwania projektu:

2 dni

Ilość godzin szkoleniowych:

16 godzin

Język:

polski

Materiały:

drukowany pakiet materiałów szkoleniowych

Liczebność grupy:

12 osób

Otrzymaj program

CELE SZKOLENIA

Zdobycie

Zdobycie

praktycznych umiejętności z zakresu prowadzenia negocjacji biznesowych
Poznanie

Poznanie

stylów, zasad i technik negocjowania
Zidentyfikowanie

Zidentyfikowanie

własnego, indywidualnego stylu oraz zweryfikowanie umiejętności negocjacyjnych

KORZYŚCI PO SZKOLENIU

Wiesz

Wiesz

jak dobrać odpowiednią strategię negocjacyjną i prowadzić negocjacje
Znasz

Znasz

różne techniki negocjacyjne i potrafisz je zastosować
Umiesz

Umiesz

skutecznie zarządzać konfliktem w negocjacjach i budować rozwiązania kooperacyjne

Punkty PDU: 16 | Punkty JAP: 16

Grupa docelowa

  • Kadra kierownicza przedsiębiorstw, urzędów i organizacji
  • Kadra menedżerska wyższego i średniego szczebla
  • Kierownicy projektów i członkowie zespołów
  • Przedstawiciele handlowi, doradcy klienta oraz specjaliści ds. sprzedaży
  • Osoby, które chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie skutecznego prowadzenia negocjacji biznesowych

Program szkolenia

Moduł 1

Podstawy negocjacji: schemat procesu prowadzenia negocjacji, „miękkie” i „twarde” czynniki w negocjacjach, rodzaje negocjacji, podstawowe prawa i zasady negocjacji, kluczowe pojęcia: BATNA, WAP, ZOPA

Moduł 2

Autodiagnoza własnych kompetencji negocjacyjnych: podstawowe typy osobowości negocjacyjnych, autodiagnoza własnego preferowanego stylu negocjacyjnego, osobowość a styl negocjacji, osobiste predyspozycje negocjacyjne vs pożądane cechy negocjatora, kierunki rozwoju własnych kompetencji negocjacyjnych

Moduł 3

Inteligencja emocjonalna w negocjacjach: wrodzone umiejętności, a rozwijanie umiejętności i wiedzy związanej z emocjami, samoświadomość emocji – studiowanie własnych zachować, adekwatność reakcji, spostrzeganie, rozpoznawanie i rozumienie emocji, sposoby zarządzania emocjami podczas negocjacji

Moduł 4

Budowanie przewagi w negocjacjach biznesowych poprzez rozszyfrowanie partnera rozmów: schematy postępowania i profile negocjacyjne, profilowanie partnera negocjacji, analiza komunikacji werbalnej i niewerbalnej

Moduł 5

Praktyczne wykorzystanie technik i narzędzi perswazyjno-negocjacyjnych: różne rodzaje sytuacji negocjacyjnych, analiza sytuacji negocjacyjnych i możliwości wykorzystania poszczególnych technik, reguły wpływu społecznego w procesie negocjacji, prowadzenie rozmów perswazyjnych, metody obrony przed chwytami negocjacyjnymi

Moduł 6

Retoryka w negocjacjach - jak mówić, aby przekonać: dopasowanie komunikacji do partnera negocjacyjnego, techniki aktywnego słuchania i pozyskiwania niezbędnych informacji, odczytywanie sygnałów drugiej strony, negatywny język w negocjacjach, sposoby wymiany propozycji, uzyskiwanie rozsądnej propozycji od partnera negocjacji

Moduł 7

Sposoby wychodzenia z konfliktu w negocjacjach: sytuacja win-win – czy zawsze jest konieczna, kiedy i jak dążyć do win-win, jak łagodzić napięcia, zmniejszać impas i budować rozwiązania kooperacyjne, kiedy odejść od win-win, osiąganie satysfakcjonujących wyników bez burzenia dobrych relacji, negocjowanie w sytuacji przewagi drugiej strony, sposoby radzenia sobie z agresją drugiej strony, źródła konfliktu i metody radzenia sobie z konfliktem w negocjacjach

Moduł 8

Negocjacje zespołowe – budowanie odpowiedniego zespołu negocjacyjnego: skład osobowy i osobowościowy skutecznego zespołu negocjacyjnego, wyznaczanie ról i planowanie rozgrywki negocjacyjnej, indywidualne role członków zespołu negocjacyjnego, analiza wielowariantowa – przygotowanie na różne scenariusze negocjacyjne
Otrzymaj program

Terminy

Negocjacje biznesowe

  • Ustalane indywidualnie
  • 16 h
  • Trenerzy pm2pm
  • PDU: 16 | JAP: 16
  • Szkolenie bez certyfikacji
Cena ustalana indywidualnie Umów szkolenie Zamów szkolenie
zamknięte