Ostatnio przeglądany termin:

Negocjacje zakupowe

Ustalany indywidualnie
Sprzedaż, negocjacje i obsługa klienta Bez certyfikacji Dla członka zespołu Polski General
Umów szkolenie
Szczegóły szkolenia
Cena ustalana indywidualnie

szkolenia

Negocjacje zakupowe

Negocjacje zakupowe wymagają od nas umiejętności analizy, kreatywnego myślenia oraz asertywności. Ich rola jest niezwykle ważna w życiu zawodowym i osobistym. Na co dzień możemy doświadczyć sytuacji, które prowadzą do procesów negocjacyjnych, na przykład w firmie podczas kontaktu z klientem, a także w sklepie czy pobliskim targu. Sztuką negocjacji jest dążenie do osiągnięcia zadowalających oraz korzystnych rezultatów.

Szkolenie z negocjacji zakupowych umożliwia uczestnikom zwiększenie swojej skuteczności negocjacyjnej, którą będą mogli stosować w pracy oraz w życiu codziennym. Poznają zasady negocjacji kupieckich, a także zdobędą umiejętności umożliwiające wyjście z niekorzystnych sytuacji i warunków. Ponadto nauczą się budować relacje bez konieczności zmniejszania pozycji w procesie negocjacji.

Zajęcia prowadzone są przy zastosowaniu różnych metod dydaktycznych, które urozmaicą proces nauki i poszerzania kompetencji. Uczestnicy będą brali udział w pracach indywidualnych i zespołowych, symulacjach scenek sytuacyjnych oraz ćwiczeniach z kamerą.

Sprawdź terminy

WARUNKI ORGANIZACYJNE

Czas trwania projektu:

2 dni

Ilość godzin szkoleniowych:

16 godzin

Język:

polski

Materiały:

skrypt szkoleniowy

Liczebność grupy:

do 15 osób

Otrzymaj program

CELE SZKOLENIA

Poznanie

Poznanie

zasad skutecznych negocjacji kupieckich oraz faz i rodzajów negocjacji.
Zdobycie

Zdobycie

kompetencji w zakresie obsługi i postępowania z „trudnym” klientem, a także nabycie umiejętności budowania relacji, bez zmniejszenia pozycji negocjacyjnej.
Zrozumienie

Zrozumienie

zasad, chwytów oraz typów negocjacji, a następnie wdrożenie wobec nich odpowiednich działań.

KORZYŚCI PO SZKOLENIU

Wiesz

Wiesz

jak merytorycznie i psychospołecznie przygotować się do negocjacji z zastosowaniem odpowiednich taktyk oraz zasad.
Znasz

Znasz

fazy, strategie i typy negocjacji, a także typy osobowości i techniki manipulacyjne, jakie mogą pojawić się w procesie negocjacji.
Potrafisz

Potrafisz

określić swój oraz drugiej strony styl negocjacji, a także umiesz przewidywać zachowania w trakcie negocjacji przy jednoczesnym utrzymywaniu kontroli.

Punkty PDU: 16 | Punkty JAP: 16

Grupa docelowa

  • Właściciele małych, średnich i dużych firm.
  • Kadra menedżerska w organizacjach, przedsiębiorstwach i urzędach.
  • Kierownicy projektów i członkowie zespołów
  • Przedstawiciele handlowi, doradcy klienta oraz specjaliści ds. sprzedaży i supportu.
  • Osoby, które chcą zdobyć kompetencje w zakresie sztuki negocjacji zakupowej.

Program szkolenia

Moduł 1

Przygotowanie do negocjacji – Jasne i konkretne wyznaczenie celu negocjacyjnego.

Moduł 2

Merytoryczne i psychospołeczne przygotowanie do negocjacji – Omówienie BATNA (fazy negocjacji i porozumienie końcowe) oraz strategii w kontekście efektu góry lodowej, taktyk negocjacyjnych, cechy dobrego negocjatora, a także zasady negocjacji.

Moduł 3

Style negocjacyjne – Autodiagnoza i wyjaśnienie nastawienia do negocjacji w stylu kooperacyjnym, miękkim i twardym, przedstawienie metod i chwytów w kontaktach z innymi, a także zasady stosowania i bronienia się przed presją.

Moduł 4

Negocjacje właściwe – Przedstawienie typów, składników, zasad i błędów w negocjacji, porównanie typów negocjacyjnych oraz uzupełnienie arkusza analizy potrzeb.

Moduł 5

Osobowość w negocjacjach – Opis i ewolucja osobowości oraz cech, określenie własnego typu osobowości i słabych/mocnych stron, określenie własnego stylu negocjacji, rozpoznanie stylu partnera, także utrzymywanie kontroli.

Moduł 6

Taktyki manipulacji – Poznanie technik manipulacyjnych oraz sztuki radzenia sobie z nimi w trakcie rozmowy.

Moduł 7

Umiejętność przewidywania zachowań manipulacyjnych – Sposoby na przewidywanie oraz obronę przed zachowaniami manipulacyjnymi podczas spotkania negocjacyjnego.

Moduł 8

Komunikacja interpersonalna – Omówienie elementów komunikacji oraz sposobów na to, aby stała się ona kluczem do negocjacji.
Otrzymaj program

Terminy

Negocjacje zakupowe

  • Ustalane indywidualnie
  • 16h
  • Trenerzy pm2pm
  • PDU: 16 | JAP: 16
  • Szkolenie bez certyfikacji
Cena ustalana indywidualnie Umów szkolenie Zamów szkolenie
zamknięte