Ostatnio przeglądany termin:

Zarządzanie procesowe w praktyce online

Ustalany indywidualnie
Specjalistyczne twarde Bez certyfikacji Dla Dyrektora Portfela Dla Program Managera Dla Project Managera Dla Zarządu Polski General
Umów szkolenie
Szczegóły szkolenia
Cena ustalana indywidualnie

szkolenia

Zarządzanie procesowe w praktyce online

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom zdobyć wiedzę, dzięki której zrozumieją powiązania pomiędzy procesami i projektami. Nauczą się jak optymalizować procesy by usprawnić działanie organizacji, wyeliminować wąskie gardła i skrócić ścieżki decyzyjne.

W trakcie szkolenia zostaną zaprezentowane i omówione zagadnienia związane z zarządzaniem procesami w organizacji. Ich strategiczne znaczenie, najlepsze praktyki w zakresie wdrożenia procesów oraz nadawania im priorytetów. Warsztatowa formuła szkolenia, pozwoli uczestnikom rozwinąć kompetencje w zakresie zarządzania procesowego oraz poznać główne zasady projektowania i optymalizacji procesów. Poznają również główne zasady tworzenia diagramów i kart umożliwiających wizualizację procesów.

Wiedza i umiejętności związane z zarządzaniem procesami, są kluczowe dla osób pełniących funkcje kierownicze – zarządzających przedsiębiorstwami, organizacjami, czy wyłącznie ich wybranym działem. Również kierownicy projektów i portfeli oraz pracownicy PMO, powinni posiadać kompetencje w tym zakresie. Program zajęć został dopasowany do ich potrzeb, uwzględniając zagadnienia praktyczne.

Forma zdalna umożliwia udział w warsztatach z miejsca, w którym aktualnie się przebywa. Pierwsze spotkanie rozpoczyna 15 minutowe wprowadzenie do obsługi narzędzia wykorzystywanego do zdalnej współpracy.

Sprawdź terminy

WARUNKI ORGANIZACYJNE

Czas trwania projektu:

2 dni

Ilość godzin szkoleniowych:

16 godzin

Język:

polski

Materiały:

zestaw materiałów szkoleniowych pm2pm

Liczebność grupy:

15 osób

Otrzymaj program

CELE SZKOLENIA

Prezentacja

Prezentacja

zarządzania procesowego
Przygotowanie

Przygotowanie

do wdrożenia procesów w organizacji
Podniesienie

Podniesienie

efektywności i optymalizacji procesów

KORZYŚCI PO SZKOLENIU

Znasz

Znasz

zasady zarządzania procesowego w praktyce
Wiesz

Wiesz

kiedy warto i jak skutecznie wdrożyć zarządzanie procesowe
Umiesz

Umiesz

wskazać mierniki efektywności procesów oraz czynniki sukcesu wdrożenia zarządzania procesowego

Punkty PDU: 16 | Punkty JAP: 16

Grupa docelowa

  • Osoby, które chcą zrozumieć powiązania pomiędzy procesami a projektami oraz rozwinąć swoje kompetencje w zakresie zarządzania procesowego
  • Specjaliści odpowiedzialni za zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach, urzędach i organizacjach
  • Pracownicy PMO (Project Management Office) oraz biur zarządzania projektami
  • Kierownicy projektów i portfeli, którzy chcą efektywniej zarządzać realizowanymi przedsięwzięciami
  • Kadra kierownicza i menedżerska średniego oraz wyższego szczebla, która poszukuje możliwości usprawnienia podległych im działów oraz funkcjonowania całej organizacji

Program szkolenia

Moduł 1

Wprowadzenie do zarządzania procesowego. Miejsce i rola procesów w organizacji – przedstawienie kontekstu strategicznego zarządzania procesowego. Od strategii, poprzez model biznesowy i organizacyjny, po procesy, portfele projektów i projekty. Cele zarządzania procesowego oraz główne role w zarządzaniu procesowym. Kluczowe elementy zarządzania procesowego. Mapy i drzewa procesów.

Moduł 2

Wdrożenie procesów. Role we wdrażaniu procesów oraz podejście do wdrażania procesów w organizacji. Znaczenie PMO w zarządzaniu procesowych i projektowym organizacji. Kluczowe czynniki sukcesu i pułapki zarządzania procesami. Zapewnienie spójności procesów.

Moduł 3

Zarządzanie procesowe w praktyce. Priorytetyzacja procesów, zależności i punkty styku. Główne zasady myślenia procesowego. Główne pojęcia w identyfikacji, projektowaniu i optymalizacji procesów. Omówienie cyklu życia procesu. Kluczowe zasady tworzenia diagramów procesów i kart procesów.
Otrzymaj program

Terminy