W obliczu dynamicznego rozwoju rynku i wzrostu konkurencji, przedsiębiorstwa muszą działać coraz efektywniej w ramach swojej struktury. Chcąc skutecznie funkcjonować na rynku krajowym lub międzynarodowym, powinny nieustannie podnosić standardy zarządzania procesowego w wewnętrznych działaniach organizacji. Zarządzanie pozwala na odpowiednie projektowanie, optymalizowanie, a także nadzorowanie procesów.
Wiedza i kompetencje w zakresie zarządzania procesowego i są niezbędne dla osób pełniących funkcje kierownicze w wybranym dziale, organizacji, a przede wszystkim zarządzających przedsiębiorstwem. Warto również, aby kierownicy projektów i portfeli oraz pracownicy PMO posiadali umiejętności w wybranym zakresie. Świadoma koordynacja procesów umożliwia trafne podejmowanie decyzji poprzez stosowanie najlepszych praktyk w zakresie wdrażania procesów oraz nadawania im priorytetów.
Uczestnicy szkoleń mogą liczyć na praktyczną wiedzę z zakresu:
Zapewniając efektywną koordynację działań, systemów oraz ludzi, przedsiębiorstwo jest w stanie osiągnąć szereg korzyści w postaci redukcji kosztów, lepszej jakości wyprodukowanych produktów lub usług, poprawy obsługi klienta oraz lepszego zarządzanie ryzykiem.
Nieprawidłowe podejście do zarządzania procesami może skutkować utratą zasobów czasowych wśród kierowników oraz pracowników. Dodatkowo mogą powstać szkody finansowe, oddziaływujące długofalowo na przedsiębiorstwo. Warto zatem zadbać o umiejętności i aktualną wiedzę, aby móc w pełni wykorzystać potencjał procesów w firmie.